poniedziałek, 30 czerwca 2014

17:18








8 komentarzy:

  1. Szkoda, że znowu straciłaś dobrą modelkę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz jeszcze zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, mam sporo 'sesji' nieopublikowanych. robię zdjęcia, ale jakoś nie mam choty ich na razie tutaj publikować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się cieszę, że w końcu zrezygnowałaś z Ani, to twoja najgorsza modelka i dobrze, że jeszcze nie zagościła na nowym blogu. Jednak, niestety, potwierdzają się słowa, które kiedyś słyszałem o tobie, że wyciskasz ludzi, a kiedy już nie są ci potrzebni, to się ich pozbywasz. smutne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o współpracę z 'amatorami' akurat z Anią w porządku mi sie pracowało i nie uważam, żeby była najgorsza. Poza tym nawet niedawno byłyśmy na zdjęciach, tylko po prostu ich nie opublikowałam.
      Nie wiem skąd to się wzięło, że "wyciskam ludzi jak cytrynki a potem się ich pozbywam". Należy pamiętać, że trzeba wysłuchać obu stron, żeby stwierdzić co się stało :) Ja mam czyste sumienie. Wiem, że pewna osoba mówi różne rzeczy na mój temat, ale pamiętajmy, że niekoniecznie musi to być prawda ;)

      Usuń
  5. Nic innego mi nie przychodzi do głowy, niż słowo ZAJEBISTE! Super robota!

    OdpowiedzUsuń